perjantai 29. kesäkuuta 2012

Uusi projekti

 Minulla on uusi projekti. 
Sen aloittamisen voi aloittaa siivoamalla työpöydän, hyllyn tai vaikkapa koko talon. Toinen vaihtoehto on aloittaa se sitomalla uusi kirja, johon projekti kasataan. Viikko hurahtaa nopeasti siihen, eikä varsinainen uusi projekti ole päässyt ollenkaan alkamaan - ainoastaan omassa päässäni. Minusta tämä vaihe on paras. Omassa päässä tuleva projekti on onnistunut, valaiseva, juuri sellainen kuin kuvittelen. Kaikenkaikkiaan kokonainen ja ehjä, hieno pienine yrityksineen - ei mitään sotkua, rumaa eikä epäonnistumista pääse tähän projektiin, 
vasta sitten kun se voi oikeasti alkaa! 

 Isompaan kirjaan aloitan uuden projektin, koska minua ei oikeastaan haittaa A4 koko ollankaan. Olen kai aika standardi tyyppi :) Pienempi neliönmallinen kirja on lahja. 

 Siirtolapuutarha -tilkku on jäänyt käteeni ale-kopasta ja silloin jo tiesin sen päätyvän muutaman kirjan kanneksi. Vanhan akvarellilehtiön taustapahvit päätyivät kirjan kansiksi ja saman lehtiön ensimmäinen sivu selkäpalaksi.

 Valmiit kirjat edestä.

 Ensimmäiset sivut ovat ruskeat ja kapiteeli -nauha sinistä.

Kirjat takaa. Ne tuoksuvat vielä liimalta ja aukeavat vastahakoisesti. Paperit tuntuvat vielä kosteilta sisältä. Ainut huono asia tässä kangastilkussa on tuo valkoinen väri, sehän on sitten vuoden kuluttua harmaa.

Tuosta tulevasta projektista kirjoitan myöhemmin lisää. Kirjojahan olen sitonut ja esitellut blogissani jo aikaisemmin (kurkkaa täältä) ja tällähetkellä minulla on kolme kirjaa:
  • luonnoskirja/kuvapäiväkirja luonnosteluun 
  • muistikirja jossa on leikeltyjä kuvia sisustuslehdistä, muistilistoja, värisuunnitelmia ja kaikenlaisia muistiinpanoja
  • tämä uusi kirja on jotain ihan uutta!!

Tällähetkellä kamerani akku on hyytynyt. Kuvaaminen ja kuvien siirtely koneelle on todella vaivalloista, kun akku ei jaksa. En oikeastaan osaa sanoa milloin ryhdyn akkua etsimään vai pidänkö vaan enemmän valokuvaus-taukoa. 

Blogini täyttää ihan pian vuoden 
(siitä lisää sitten myöhemmin!) 
ja tällähetkellä olenkin siihen tyytyväinen näin:

Blogini on PUUHA-blogi, jossa esitellään kaikenlaista puuhastelua. Toiveena on tietenkin se, että lukijakin innostuu puuhaamaan - kokeilemaan jotain uutta. En aio edelleenkään kuvata tekemisiäni tarkasti vaihe vaiheelta, vaikka työvaiheita onkin mielestäni lopputuloksen lisäksi mukava kuvata.

Tämän vuoden aikana olen huomannut sen, että en lue aktiivisesti muiden blogeja ja jätä kommentteja toisten blogeihin. Siksi varmasti itsellänikään ei ole valtavasti lukijoita.  Blogi-maailma ei siis täysin ole minulle tämän vuoden aikana avautunut, mutta olen tyytyväinen, että minulla on blogi ja voin jatkaa sitä juuri näin! Kiitos siis sinulle, joka vielä luet tekstiäni täällä - toivottavasti jatkat puuhastelujeni seuraamista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti